środa, 18 września 2013

Regulamin wyborów do Samorządu Szkolnego 2013/2014



 Regulamin wyborów do Samorządu Szkolnego 2013/2014

1.       Kampania wyborcza rozpoczyna się   23.09.2013 i trwa do 03.10.2012.

2.       Każdy kandydat zobowiązany jest do wykonania własnego plakatu wyborczego, ulotek i innych materiałów wyborczych oraz do prowadzenia  kampanii wyborczej.

3.       W czwartek 19.09.2013 podczas zebrania SU kandydaci zostaną zaprezentowani  przedstawicielom klas ZSO 7.

4.       Od 04.10.09.2013 obowiązywać będzie cisza wyborcza.

5.       We wtorek 08.09.2013 od godz. 9.00 odbędzie się głosowanie  uczniów  naszej szkoły.

6.       Każdy uczeń, po okazaniu legitymacji szkolnej, otrzyma kartę do głosowania, na której zobowiązany jest do zakreślenia jednego nazwiska kandydata. Nazwiska kandydatów umieszczone są w kolejności alfabetycznej.

7.       Zakreślenie więcej niż jednego nazwiska    będzie uznane za oddanie głosu nieważnego.

8.       Udział w głosowaniu jest dobrowolny.

9.       Przeprowadzeniem głosowania oraz liczeniem głosów zajmie się komisja wyborcza złożona  z przedstawicieli klas trzecich  gimnazjum  i liceum.

10.   Ogłoszenie wyników głosowania  będzie miało miejsce w środę 09.10.2013.

11.   Nad prawidłowym przebiegiem głosowania czuwać będzie Mateusz Chochoł (ustępujący przewodniczący szkoły) oraz opiekun samorządu.

12.   Wszelkie wątpliwości oraz pytania należy zgłaszać do opiekuna samorządu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz